Klacht: Te vroeg aangeboden pakket

op 29 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 25-7-16 zou ik een pakket ontvangen tussen 11:30 en 14:30.

Om 11:00 was ik netjes thuis aan het wachten op het pakket blijkt dat het pakket al om 8:30 is aangeboden op het adres waar toen niemand thuis was.

Ik heb dit pakket vandaag nodig en ben daarom ook redelijk boos dat ik morgen na 15:00 het pakket kan ophalen.

Ik heb tenslotte een dag vrij genomen om dit pakket te kunnen ontvangen.

Na 3 keer gebeld te hebben met postnl kreeg ik telkens te horen dat ze er niks aan kunnen doen en ik morgen het pakket pas kan ophalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik vandaag het pakket nog thuis heb.

Ik heb vandaag vrij genomen en loop hierdoor dus een dag salaris mis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Adolfs,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger uw zending te vroeg heeft aangeboden. U hebt eerder contact opgenomen met de klantenservice. Hierover het volgende.

Ik vind het vervelend om te horen dat u een dag vrij heeft genomen en het pakket te vroeg is aangeboden.
Het tijdsvenster is een indicatie die van een vaste route en een gemiddeld aantal bezorgingen. Als er bijzonderheden/en of afwijkingen zijn op de route, kan dit helaas afwijken van de indicatie.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om dit bezorgmoment te herstellen, contact te hebben met de bezorger of de zending nogmaals dezelfde dag aanbieden. Ook is er geen mogelijkheid om financiële compensatie te bieden zoals u voorstelt. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik hoop dat u inmiddels het pakket in ontvangst hebt genomen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MelvinA