Klacht: Te vroeg aan de deur

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De pakketten zouden tussen14.00 uur en 16.00 uur gebracht worden.

IK ben om 13.50 uur thuis.

Bezorger gemist, bezorger was er al voor 13.45

Gewenste Oplossing:

Als ik het vandaag nog kan krijgen. Desnoods haal ik het ergens op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Holtkamp,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger eerder bij u was dan in het tijdvak vermeld was, waardoor u de bezorger heeft gemist. Ik begrijp dat dit een teleurstelling is, waarvoor mijn excuses.

Het tijdvak is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden kan het voorkomen dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven. U kunt dan denken aan wijzigingen in de route, de hoeveelheid pakketten, etc. Omdat wij niet in direct contact staan met de bezorgers, kunnen we er niet voor zorgen dat de bezorger dezelfde dag nogmaals bij u langskomt.

Ik zie dat u de pakketten inmiddels heeft afgehaald bij de PostNL afhaallocatie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 22:43 geantwoord

Dit antwoord, en dat weet u ook wel, dat kan gewoon niet.
Als u een tijd aangeeft, in dit geval, van 14.00 uur tot 16.00, en de bezorger komt te vroeg, in mijn geval, 13.45 uur. Dan moet ik gewoon de mogelijkeid krijgen om het pakket, alsnog die dag te ontvangen.
Het verhaal, van indicatie, daar ga ik absoluut niet mee akkoord! Een indicatie ja, van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Oplossing 1. Maak de indicatie tijd ruimer.
Oplossing 2. Zorg ervoor dat het pakket, alsnog later, die dag ergens opgehaald kan worden.
Nu heeft u mij op onnodige kosten gejaagd. Dit heeft mij namelijk een halve snipperdag gekost.
En u heeft postnl geen dienst bewezen, door het bijna onmogelijk maken van het indienen van een klacht.
Het excuus van het staat in de algemene voorwaarden, (telefonisch medegedeeld) loste voor mij het probleem niet op.
Sterker nog, postnl had bij mij altijd een neutraal gevoel. Maar door het onmogelijk maken van een vlotte helpdesk met mogelijkheden, is het afgezakt naar een niveau waar u niet trots op hoef te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Bea Holtkamp