Klacht: Te vroeg.

op 06 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kregen een mail dat een apparaat van BCC tussen 14.00 en 18.00 uur afgeleverd zou worden aan huis. Echter de chauffeur stond al om 13.30 uur voor de deur.
So what! Dit is de zoveelste keer dat een bedrijf zich niet aan een afspraak houdt. Maak dan géén afspraak. En de chauffeur mag het weer ontgelden en daar gaat het mij met name om.

Gewenste Oplossing:

Lijkt mij duidelijk: tussen 14.00 en 18.00 leveren.
Zo kun je nergens meer op rekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 februari 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger de zending niet binnen het afgesproken tijdvak heeft aangeboden. De tijdvakken die opgegeven worden zijn indicatief en hier kunnen we dan ook geen garanties op bieden. Uiteraard streven we er altijd naar om zendingen zoveel mogelijk binnen de gewenste tijdvakken aan te bieden. Helaas kan het soms door drukte voorkomen dat we van deze tijdvakken af moeten wijken. Mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnitaJoop