Klacht: Te vroeg

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15:30 en 17: komen zou mijn pakket bezorgd worden daarom kon ik met moeite regelen 3 uur al thuis te zijn maar post nl was er al om 14:15

Gewenste Oplossing:

Ik ben te voeden als post nl morgen er echt tussen 15:30 en 17:30 is mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vermeulen,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik begrijp dat uw zending niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden waardoor u de bezorger heeft gemist. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Ik ga er vanuit dat u uw pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lordofgame