Klacht: Te volle bus.

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus van lijn 165 is te vol, de mensen lopen soms te duwen om een plek te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als er bijv. een extra bus in het kwartier zou rijden of een dubbelen bus zou komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Merel, In je melding geeft je aan dat de bussen van lijn 165 regelmatig te vol zijn. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Groet, ^JE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Merel,

In je melding geef je aan dat de bussen van lijn 165 regelmatig te vol zijn. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

Met vriendelijke groet,
^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Merel van Geyn