Klacht: Te volle bus.

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van lijn 165 is te vol, de mensen lopen soms te duwen om een plek te krijgen.

Ik zou tevreden zijn als er bijv. een extra bus in het kwartier zou rijden of een dubbelen bus zou komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Merel, In je melding geeft je aan dat de bussen van lijn 165 regelmatig te vol zijn. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:24 geantwoord

Goedemorgen Merel,

In je melding geef je aan dat de bussen van lijn 165 regelmatig te vol zijn. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

^JE
Webcareteam Arriva