Klacht: Te veel bezorgd

op 26 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 november 2011 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bezorgerscoordinator is er nog niet helemaal uit wie er verkeerd loopt in de wijk. Hij heeft de bezorgers met de omliggende bezorgwijken een nieuwe adressenlijst en wijkplattegrond opgestuurd.

Heeft op 09 november 2011 om 14:33 geantwoord

Bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jodocus33