Klacht: Te veel betaalde euros

op 29 april 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

In april een volledig openstaand bedrag van Neckerman betaald met bevestiging van Vesting Finance, word er gewoon weer een bedrag van mijn rekening afgeschreven met de mededeling dat het mogelijk binnen 8 tot 10 weken word terug betaald want ja zo is het beleid van Vesting Finance.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hier niet mee akkoord kan en wil gaan daar er totaal geen aanleiding is om dit geld zolang vast te houden.
Ik vind het buitengewoon schofterig dat er zo word omgegaan met andermans geld en ben niet van plan om het hier bij te laten desnoods komt dit voor de rechter maar dit is pure macht misbruik en dus diefstal.

Ik ben tevreden zodra het bedrag incl. een vergoeding/ excuus binnen 8 dagen weer terug gestort word!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 juni 2016 om 11:03 geantwoord