Klacht: te veel betaald voor een niet meer bestaand pakket

op 10 oktober 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Al 2 jaar betaalde ik voor een niet meer bestaand pakket sinds sept 2011 heb ik een ander pakket wat blijkt veel goedkoper te zijn en 50 mb te zijn terwijl de vorige de helft was. Ik betaalde voor het oude pakket classic internet 72,05 nu voor pakket fibre power 50,38 het verschil is 21,67. Ik heb gevraagd om terugbetaling maar dat kan niet en waarschuwen doen ze ook niet al weten ze dat het pakket niet meer bestaat volgens hun is dat de verantwoording van de klant ze mogen niet zomaar een pakket aanpassen. Afgelopen vrijdag werd ik gebeld door Tim van der Meulen en hij vroeg wilt u 2 maanden gratis film of sport geen van beide heb ik gezegd ik wil mijn teveel betaalde geld terug. Hij zei u bent al jaren klant wilt u dan genoegen nemen met 50 euro maar dat wil ik ook niet ik wil het hele bedrag terug. Heb verteld dat ik al eerder gemaild heb over het niet meer bestaande pakket en dat ik daar nooit antwoord op kreeg hij heeft het nagekeken en hij kan dat ook zien maar niet de inhoud van de email. Wie weet hoeveel mensen er teveel betalen is dat klantenservice om te zeggen de mensen moeten dat zelf in de gaten houden ze zeggen in de reclame er toch niet bij let op misschien betaald u wel teveel voor een niet meer bestaand pakket.Wat denkt u hier over?

Met terugbetaling van het hele teveel betaalde bedrag en dat UPC mensen waarschuwt over een niet meer bestaand pakket en aanraden om een ander pakket te kiezen zodat hun bedrag omlaag gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door knabber