Klacht: te veel betaald

op 17 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

simpel noemen ze t….nah..
ik ben afgesloten belplafon was op..netjes betaald..
bellen dus niet..ze willen meer belplafon geld zien…daaaaaaaaaag simpel..
er staat zelfs nog 91 euro teveel bij ze..(zie die maar terug te krijgen)
t is echt een zooi bij hun administratie..zo gauw ik kan zeg ik op…lekker simpel…oplichters zijn het…..

Gewenste Oplossing:

ik wil weer kunnen bellen lijkt me leuk
zoveel gemailt met ze..nog niet kunnen bellen..
ze bellen is een drama..3 uur aan de tel gezeten..pfffff

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 08 november 2011 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is per email op de hoogte gehouden en geinformeerd over de te verrekenen bedragen en details van de betalingen.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sunsam