Klacht: te veel betaald

op 29 januari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 16:11 geantwoord

Geachte Rob Tetteroo,

Allereerst excusus voor het te laat reageren op uw klacht. Wij zijn net online op Klacht.nl waardoor wij nu pas uw klacht onder ogen zien en gelijk hierop reageren.

Wij hebben als enige firma de Flashlight Q250 die wij aanbieden aan onze klanten voor € 49,95 exclusief verzendkosten. Er zijn natuurlijk wel andere aanbieders met een soortgelijke zaklamp. Wij hebben onze Flashlight Q250 zelf samengesteld naar de eisen hoe wij het willen hebben. Tevens heeft een extern bureau ons benaderd om het product te testen en met trots kunnen wij aangeven dat onze specificaties 100 procent voldoen aan wat wij adverteren en dus ook verkopen aan onze klanten.

Wij hebben heel veel tevreden klanten waardoor dit wel onze meetgraat is dat wij een degelijk product aanbieden voor deze prijs. Dit wordt gebaseerd om de kwaliteit.

Het is toch wel vervelend om zo een nare nasmaak te krijgen van een aankoop waardoor wij puur uit service eventueel een bedrag kunnen verrekenen met u.

Wij zullen vandaag nog telefonisch contact met u opnemen om deze klacht bespreekbaar te maken en hopelijk op te lossen naar tevredenheid.

Laura
Bralex Webshops B.V.