Klacht: Te ruime tijd voor bezorging

op 26 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld met expres shipping omdat ik ze al heel snel nodig had. Ik kon geen andere tijd aangeven dan tussen 9 en 18:00. Ik vind dat veel te ruim. heb ze in een mail gezegt dat ik graag wil dat het in de ochtend bezorgt word omdat ik in de middag weg moest ergens heen. Maar daarin zeiden ze dat het niet aangepast kon worden. Nu was het al 2 uur geweest en nog waren ze nergens te bekennen. Ik ben dus te laat waar ik moest zijn en heb nog steeds geen pakketje. Ik vind het niet kunnen. Ik vind dat ze de tijd van bezorgen veel kleiner moeten maken want met dit is het moeilijk in te schatten hoe laat het arriveerd.

Als ze de volgende keer eerder aan de deur komen als dat gevraagt word en dat er kleinere tijdvlakken van bezorging worden gemaakt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 augustus 2016 om 15:33 geantwoord

Beste Shorachan,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending. Dit is zeker niet de bedoeling.

Helaas ben ik niet instaat om uw klacht correct te behandelen. Uw zending is via het netwerk van DHLExpress verstuurd en niet via het netwerk DHL Parcel. Deze klachtensite wordt beheerd door DHLParcel. Vandaar dat ik u niet correct kan beantwoorden.

Ik heb contact gehad met mijn collega's van de afdeling Express. Ik wil u vragen om contact op te nemen met de afdeling Express via het volgende telefoonnummer 0880552000. Daar kunnen ze u correct helpen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
DHL Parcel klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Shorachan