Klacht: “Te nat om te werken…”

op 04 december 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De glasvezel aansluiting was aangevraagt door de aannemer van mij mijn nieuwe huis. Het eerste keer was ik gebeld voor de oplevering. Toen was het niet aangesloten. Tweede keer kwam de monteur zonder afsprak. 9:00 uur heeft hij briefje achtergelaten en wegging. 9:15 heb ik gebeld, maar terugkomen was het niet mogelijk. 1 week wachten. Derde keer was hij weer op 9:00 uur. Kwam thuis en zei dat glasvezel is er niet (dat wist ik al). Ging weg naar buiten, 10 min in de auto zitten, hij kwam terug en heeft gezegt dat “hij weet niet waar de glasvezel is(!)”. Begon te scheppen bij het raam. Na 2 mins was hij terug, en zei dat “hij weet niet waar de glasvezel is, en dat hij niets kan doen, en dat stratenmakers moeten het werk doen”. Ik heb ReggeFiber gebeld om te vragen wanneer kunnen ze dat maken. De aantwoord was: “het is te nat om werk te doen”, en dat ze niet weten waneer het weer droog is(!). Hetzelfde dag waren er veel andere bouwers aan het werk. Ook stratenmakers. Het was “droog genoeg” voor anderen… Van ReggeFiber heb ik geen enkele datum gekregen. Wel van TMobile, waar heb ik internet aangevraagt. Ik moet 2 maanden wachten voor de volgende afspraak. Word het droog genoeg in januari?

Gewenste Oplossing:

Als glasvezel in het huis aangesloten is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

1 maand geleden - Geachte heer Stamburski, Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw klacht. Allereerst mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb direct een melding uitgezet bij onze uitvoerende partij. Zodra ik meer weet, hoort u dit van me. Met vriendelijke groet, Joanne

Reactie van de melder van de klacht AndrzejS

4 weken geleden - Eergisteren (19 dec) had ik volgende afsprak. Monteurs kwamen middag, ze hebben een gat op de stoep gegraven, daarna dicht gegooit en weer hetzelfde praatje, dat "ze weten niet waar de kabel ligt, en dat er slecht werk is gedaan, en ze hebben geen juiste tekeningen". Gisteren (20 dec) moesten ze weer komen. Er was niemand. Geen werk, geen informatie. Moet ik weer afsprak maken voor het werk dat in de straat gedaan moet worden? Mijn vrouw moest 2 dagen thuis blijven voor niets. Dat was al vijfde afspraak die niet nagekomen was.

Alle klachten die gemeld zijn door AndrzejS