Klacht: Te mooie beloftes

op 24 juni 2016 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb allereerst een afspraak gemaakt voor fillers in mijn lip. Hier heb ik in de zelfde avond een heel mooi effect gekregen en de volgende dag was er niets meer te zien. Ik vroeg om een touch up en op het moment dat ik een datum wilde bespreken kreeg ik geen reactie meer. Nu ben ik 250 euro kwijt en nog steeds geen touch up.

Daarnaast mijn andere klacht: ik ben 2 keer naar Barendrecht gereden voor een consult borstvergroting en beide keren was de arts niet aanwezig. Ik heb nog niet eens excuses gekregen. Maar moest beide keren wel 400 km afleggen en ben rond de 100 euro aan benzine kosten kwijt.

Gewenste oplossing: mijn geld terug voor de fillers waar niks van te zien was en mijn onnodige benzinekosten terug. Of op zijn minst excuses. Op social media en mail wordt niet gereageerd.

Met een excuses en mijn geld terug.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diana Gabriels Verweijen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diana Gabriels Verweijen

Heeft op 27 juni 2016 om 08:04 geantwoord

Geachte mevrouw Ouwens, Afgelopen zaterdag is het bedrag van de reiskosten overgemaakt naar u. Hopend u hiermee wat te zijn tegemoet gekomen.
Met vriendelijke groet, Diana Gabriels

Alle klachten die gemeld zijn door itstesski