Klacht: Te moeilijk om bij behorende schroeven en poten te leveren

op 07 juni 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Maand geleden bed besteld. Maand later nog geen bevestingings materialen binnen. Is het zo moeilijk?? Gevraagt voor alternatieve maar zelfs daar word niet gereageerd. Slechter dan slecht kwa communicatie.

De bevestigings materialen deze week nog hier gaan zijn of alternatief bed aanbieden die deze week nog geleverd gaat worden!!!! Geen onzinnige afspraken maken die niet nagekomen worden!!! Wat al weken gedaan word

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 27 juni 2017 om 09:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw Stuut,

Naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice berichten wij u.

Wij zijn met u overeengekomen het bed retour te nemen tegen aankoopbedrag omdat wij helaas niet de onderdelen konden nasturen op dat ogenblik.
Helaas is het bed nog niet retour gezonden.

Graag vernemen wij van u wanneer u deze retour stuurt aan ons.

Heeft u nog vragen? Stelt u ze gerust.

Team vidaXL

Heeft op 07 juli 2017 om 21:54 geantwoord

Het bed is meteen retour gestuurd en heb nog steeds mijn geld niet terug. Laten mensen veel te lang wachten met allemaal smoesjes

Alle klachten die gemeld zijn door Stuut