Klacht: Te makkelijk eraf komen met reactie

op 31 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

De klacht gaat omtrent het makkelijk af te doen met u moet dit u moet dat doen om een dagtaak eraan over te houden omdat de kwaliteit ver beneden peil is.
Net als verleden jaar begint het goed, maar en of de leverancier geeft aparte handel. In het kort ik doe veel boodschappen aangezien ik veel meeneem voor ouderen. Gemiddeld op groenten en fruit alleen haal ik de 150 euro per week makkelijk. Maar de kwaliteit is sterk wisselend. Ik heb zo eens bijgehouden wat ik heb weg kunnen doen, in de afgelopen 2 maanden 4 galia meloenen waren uit de 12 de dag erna beschimmeld en doorrot binnen in. kersen waar ik een flinke zak van weg heb kunnen doen omdat het vol zat met tja dat zet ik niet neer. watermeloen buitenkant oke binnenkant 1 meelbaal de ander verrot, bananen 1 dag op schaal slaan uit dus in de koeling gestaan. pruimen de 1e partij goed 2e ook 3e worden niet rijp en uiteindelijk beschimmeld, bakken nectarines van de 15 waren er binnen 2 dagen 5 die schimmel hadden, aardappeltjes de mini kriel hele vieze ertussen. etc etc etc ja dan moet u terugkomen. Ja nee dat gaat makkelijk als je ook verzorgende bent. Koop nog steeds maar je kan er niets van zeggen. Blijft het goed of….
maar zeker gezien het summiere zeg gerust slap antwoord hebben mij er toe gebracht er een klacht van te maken. U moet terug komen, kijk als u beter uw best doet dan hoef ik niet terug.

Los klachten echt op en kom er niet altijd als beste vanaf het is makkelijk om te zeggen komt u maar terug maar met een baan van dik 70 uur met daarbij de verzorging ook nog als mantelzorger van mijn ouders vind ik not done. In Duitsland waar ik ook vaak kom is deze service veel en veel beter.
Daarbij Lidl IK BETAAL MET GELD geen oud krantenpapier !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 juli 2017 om 16:42 geantwoord