Klacht: Te lui om te leveren

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik mijn pakje krijgen tussen 9:00-13:00…
ten eerste: mijn pakje is nog nooit in de juiste tijdsindicatie geleverd.. vandaag was dat niet anders.
ten tweede: ik ben ervoor thuis gebleven, nu kan het voorkomen dat ze iets later zijn..
ten derde: krijg ik om 17:21 de melding dat ik niet thuis was…
ten vierde: ze zijn te lui geweest om langs te komen, er lag niet eens een briefje in de bus.. en nee ook niet bij de buren.

Als me pakje gewoon op de juiste dag afgeleverd wordt en in juiste tijdsindicatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op zaterdag was de eerste leverpoging van uw pakket. Echter hebben wij uw pakket ruim buiten het geplande tijdsvenster pas kunnen aanbieden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Heb hier direct melding van gemaakt.
Inmiddels heeft u de zending gewijzigd naar leveren bij een parcelshop. Hier wordt uw zending de volgende bezorgdag alsnog aangeboden.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 juni 2017 om 19:08 geantwoord

Het pakje is die avond NIET aangeboden, ik was gewoon thuis en de status is gemeld dat ik er niet was.
Nu heb in aangegeven dat het pakje afgeleverd moet worden bij Dio drogisterij, en nu stond er bij de status om 13:56 dat ik weer niet thuis was! Ik heb toch echt duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden ergens anders.
Hoe ga ik nu aan mijn pakje komen???!

Alle klachten die gemeld zijn door JosjeHage