Klacht: Te late postbezorging

op 14 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag(zaterdag) post gekregen van POST NL ’s avonds om 19.30.
Gelukkig zijn er geen kinderen die vandaag jarig zijn want anders zou er pas ’s avonds een kaartje in de bus gevallen zijn als de kinderen al op bed liggen en dat is dan toch niet zo leuk.

Zeker niet als de reclame van de post weergeeft :vandaag gepost …morgen bezorgd.!!!!!!!!!!!

Dat post.nl hierop reageert.
Want een poosje geleden heb ik ook een klacht ingediend voor een verjaardagskaart die niet bezorgd was op het feestadres maar weer retour 2 weken later bij mij thuis omdat het adres niet juist was.Maar dat is en was dat nog steeds. En ook hierop heb ik geen reactie gekregen.Alleen de vermelding dat de klacht is verwerkt.
En dat heeft me wel een verjaardagskaart +postzegelgekost + de jarige is op dat moment niet gefeliciteerd!!!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door pimkarin