Klacht: Te late levering van de folders

op 20 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

De levering van de folders worden te laat geleverd. de folders zouden in het weekend geleverd moeten worden voor de nieuwe week, maar dit gebeurt nooit. Vaak zijn de folders er pas op maandag maar vandaag (maandag) zijn ze nog niet bezorgd.

Het zou fijn zijn als de folders er uiterlijk op zondag zijn mbt nieuwe aanbiedingen die op maandag in gaan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 maart 2017 om 12:52 geantwoord

Geachte mevrouw Sodaar,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Martine-1987