Klacht: Te late levering van de folders

op 20 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De levering van de folders worden te laat geleverd. de folders zouden in het weekend geleverd moeten worden voor de nieuwe week, maar dit gebeurt nooit. Vaak zijn de folders er pas op maandag maar vandaag (maandag) zijn ze nog niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de folders er uiterlijk op zondag zijn mbt nieuwe aanbiedingen die op maandag in gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 maart 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sodaar,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Martine-1987