Klacht: Te late levering en geen gehoor via tel.nr en website.

op 07 oktober 2016 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben op 4 augustus jl.in filiaal Utrecht Decor Wonen en Slapen een boxspring besteld. Deze zou met spoed worden geregeld, de verkoper heeft zijn collega in ons bijzijn telefonisch gemeld dat het om een spoedbestelling ging. Ons werd toen verzekerd dat de boxspring op tijd (voor 21 september jl.) op ons adres bezorgd zou worden. Wij moesten €400,- aanbetalen! Half september zijn wij nog naar Utrecht gereden om er zeker van te zijn dat de boxspring op tijd geleverd zou worden i.v.m. logeren van familie uit Amerika. Weer heeft de verkoper in zijn computer er SPOED van gemaakt! Ik heb die dag ook een mail gestuurd naar het hoofdkantoor en kreeg de melding dat ze binnen vier dagen hoopten te antwoorden. Nooit wat gehoord en de telefoon nemen ze ook niet op! Inmiddels is de familie op 23 september gearriveerd en moeten noodgedwongen op de grond slapen omdat de boxspring niet op tijd en volgens afspraak is geleverd. Ik ben in staat om weer naar Utrecht te rijden en daar een vreselijk kabaal te gaan maken zodat andere klanten niets kopen bij Decor wonen. Wat een vreselijk bedrijf en klant onwaardig om totaal geen service na een oproep te verlenen en de klant in het ongewisse te laten. Nee, nooit zal ik daar nog iets kopen en ik zal dit bedrijf niet aanbevelen, behalve voor de ‘koude douche’ ‘bij Radar. Shit…

Graag met grote spoed levering en excuses van dat bedrijf!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea Visser