Klacht: Te late levering

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de afgelopen drie weken vier pakketten ontvangen via post.nl.
Altijd veel later dan aangegeven levertijd op post.nl. Vandaag spande de kroon: levering 4 uur later dan aangegeven!! En ik maar thuis zitten wachten, Eén keer te laat, okay. Maar 4 keer: kan echt niet post.nl

Gewenste Oplossing:

Als post.nl zijn afspraken nakomt mbt levertijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Schenkhof,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, mijn excuses voor het ongemak!

De aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen zijn indicatief. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Eucalypta50@live.nl