Klacht: Te late levering

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de afgelopen drie weken vier pakketten ontvangen via post.nl.
Altijd veel later dan aangegeven levertijd op post.nl. Vandaag spande de kroon: levering 4 uur later dan aangegeven!! En ik maar thuis zitten wachten, Eén keer te laat, okay. Maar 4 keer: kan echt niet post.nl

Als post.nl zijn afspraken nakomt mbt levertijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 september 2016 om 12:55 geantwoord

Geachte mevrouw van Schenkhof,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, mijn excuses voor het ongemak!

De aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen zijn indicatief. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Eucalypta50@live.nl