Klacht: Te late levering

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket woensdag besteld met next day delivery. Ik ben hiervoor donderdag heel de dag thuisgebleven om het pakket te kunnen ontvangen. Om 17:00 kreeg ik een smsje met de melding dat het pakketje pas vrijdag zou worden bezorgd. Ik heb naar DHL gebeld om te vragen tussen welke tijden het pakketje bezorgd zou worden en ik kreeg te horen tussen 14:00 en 21:00. Dit betekend dat ik weer de hele dag thuis moet blijven en dat terwijl het pakketje er gister al had moeten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat gek dat uw pakket met vertraging in bezorging is gegaan. Het is mij helaas niet duidelijk wat hier de oorzaak van is geweest. Ik kan op uw adres namelijk geen zending terug vinden. Kunt u wellicht de traceercode toesturen? Dan ga ik dit voor u bekijken in ons systeem. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Josh Bronze

3 maanden geleden - De traceercode is: DHL EXPRESS 1773210681

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bronze,

Bedankt voor de traceercode. Dit betreft een zending via DHL Express. Hier hebben wij helaas slechts zeer beperkt inzicht in en ik kan uw vraag hierover helaas niet beantwoorden. Ik adviseer u contact op te nemen met DHL Express via telefoonnummer: 088 – 0552 000.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Josh Bronze