Klacht: Te late bezorging van de post

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds enige tijd krijg ik de post pas rond de klok van 18.00. Zelfs daarna is ook niet ongebruiklijk. Hierdoor ben ik al twee opdrachten misgelopen, omdat ik niet tijdig kon reageren.

Tevreden ben ik als ik de post op tijd krijg, dus tussen 11.00 en 12.00 uur, zoals altijd gebruikelijk was.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 15:45 geantwoord

Geachte heer Keijzer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over het tijdstip van bezorgen. Ik kan me voorstellen dat het prettiger is om de post aan het begin van de dag te ontvangen.

PostNL streeft ernaar om de post uiterlijk 18.00 uur te bezorgen. Incidenteel kan dit ook later zijn. We kunnen er helaas niet voor zorgen dat u de post aan het begin van de dag ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart.

Heeft op 07 juli 2017 om 23:00 geantwoord

Gewoon een GODVERDEKUTKANKER kut argument. 'Vroeger' had ik de post altijd voor 12.00. Dus waarom zou het nu opeens niet meer kunnen. Of is dit weer het gevolg van jullie GODVERDEKUTKANKEDR debioele bezuinigingven. Zeg het dan gewoon, dat jullie geen geld over hebben om een beetje service te bieden. Stelletje GODVERFDERKUTKANKER eikels.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Keijzer.