Klacht: Te late bezorging en 50 euro moetenbetalen voor afvoeren plastic en karton

op 02 mei 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Zoals hier steeds al vermeld wordt was ook mijn bed en kast er niet binnen de 6 weken die beloofd waren,.Uiteindelijk 2 weken later toch bezorgd door 2 heren die geen Nederlands spraken en niets begrepen van mijn vragen.
Als klap op de vuurpijl werd mij wel vertelt toen bed en kast in elkaar waren gezet dat zij alleen het verpakkingsmateriaal mee zouden nemen als ik 50 euro zou betalen. Ik heb 1200 euro voor bed en kast betaald en dan hier geld voor durven vragen ?? Ik heb er mokkend mee ingestemd want ik kan niet door ziekte in mijn eentje dat alles aan kleinere stukken krijgen maar toen het goed tot mij doordrong en ik het bedrijf belde om opheldering ( moet zoiets niet in de voorwaarden staan ? ) kreeg ik geen gehoor, ook gisteren en vandaag niet.

Als ik die 50 euro terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dixey0