Klacht: te late bezorging

op 27 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

6 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Vels, Vriendelijk dank voor uw reactie. Onze bezorgdagen zijn dinsdag en vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Het kan echter in de praktijk gebeuren dat bepaalde stukken later aangeleverd worden of dat er een nazending plaatsvindt. Hiervoor onze excuses. Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan. Om dit te kunnen doen ontvangen wij wel graag de Sandd code.(Lange code onder uw adres gegevens). Het gedrag en de handelingen van de bezorger/bezorgster in kwestie is niet juist en wij zullen hem/haar hierop aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en verblijf in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Sandd B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 09 november 2011 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw Vels ,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw 3 november een reactie gestuurd.
Helaas hebben wij niks meer van u vernomen.
Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dat echter niet het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door boerenschuure