Klacht: Te late bezorging

op 14 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag, 9 augustus thuis gebleven voor een drietal pakketjes. De bezorgtijd die Postnl aangegeven heeft was 12.30-14.30 uur. Echter, om half 5 nog geen bezorger gezien. Net postnl gebeld en die geven aan dat de bezorger nog komt maar vanwege drukte de bestellingen later geleverd worden. Alle drie de pakketten kunnen niet bij mijn buren afgeleverd worden en ik ben niet altijd thuis. Vandaag wel.. maar ik moet er nu weer vandoor. De enige optie die ik nu nog heb is het pakket de volgende dag afhalen bij een postnl pakket punt. Hier ben ik natuurlijk op zn zachtst gezegd echt niet blij mee… de medewerker gaf aan dat de bezorger erg veel pakketten heeft en dat t daaraan ligt… had mij dan een later tijdsvak van 2 uur gecomminiceerd.

Gewenste Oplossing:

Een tijdsvak aangeven die haalbaar is zodat ik mijn pakket gewoon thuis kan ontvangen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Loon,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakketten niet binnen het aangegeven tijdvak bezorgd zijn waardoor u niet langer op de bezorger kon wachten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u de pakketten inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 15 augustus 2017 om 07:40 geantwoord

Toen de bezorger, te laat, aankwam gaf hij aan dat er te weinig personeel was. Als jullie van te voren weten dat de bezorger de hoeveelheid pakketten niet aankan omdat hij meerdere wijken moet rijden, waarvoor doen jullie hier dan niks aan? Daarnaast ben ik ook heel onvriendelijk behandeld toen ik de klantenservice belde. Dit is ook de reden dat ik jullie klantenservice voor klachten niet meer zal benaderen maar ze hier openbaar plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne2212