Klacht: te lange reparatieduur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn laptop is sinds 23augustus in reparatie bij Campusshop. De monteur die hem gehaald had zei dat het maximaal 2 á 3 weken zou duren. Na 2 weken kreeg ik na veel telefoontjes eindelijk een leensysteem. Maar tot op heden is mijn laptop nog steeds in reparatie. Toen ik 2weken geleden belde over de status van mijn laptop bestond mijn reparatienummer niet meer en zit ik dus met een nog groter probleem; wat is er met mijn laptop gebeurt en wanneer krijg ik hem eindelijk terug?

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen dat campusshop de afspraken nakomt en ervoor zorgt dat mijn laptop binnen 1week repareert. Anders wil ik een nieuwe laptop met dezelfde software en hardware, als deze niet meer bestaat leveren ze maar een nieuwe en betere laptop of ze geven mij het geld terug van de laptop(in elk geval beter dan het leensysteem, die is niet geschikt voor mijn gebruik)

Alle klachten die gemeld zijn door linda van engelen