Klacht: Te lang wachten op terug betaling

op 21 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 april is DHL een pakket van mij kwijt geraakt. Na alle formulieren e.d. toegestuurd te hebben aan hun, kwamen ze tot de conclusie dat deze niet meer te vinden was. De service en de afhandeling was uitermate slecht om over klantenservice nog maar niet te spreken. Zat ik DHL niet achter de broek aan, dan gok ik dat mijn claim nog ergens op een verdwenen stapel lag.

Vervolg 24 mei.. het gewicht van het pakket a 2 kilo x 3,40 per kilo zou op korte termijn samen met de verzendkosten a € 6,00 terug worden gestort.
Nu is dit natuurlijk al te schandalig voor woorden gezien de waarde van het pakket totaal € 30,- was.

Alleen dat korte termijn is inmiddels lange termijn aangezien ik 2 weken later nog geen enkele cent ontvangen heb.

Wanneer ik zsm mijn geld eindelijk eens op mijn rekening heb staan, en niet meer achter DHL hoef aan te vangen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:19 geantwoord