Klacht: Te lam om te bellen

op 14 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag,

Ik zou vandaag tussen 11.00 en 15.00 een pakketje ontvangen. Ik was de gehele tijd thuis, en mijn deurbel doet het niet. Ik heb duidelijk een brief met vette letters op de deur geplakt “GRAAG BELLEN NAAR ……… DEURBEL NIET AANWEZIG” En dat word gewoon niet gedaan. Het was een belangrijk pakketje voor me dochtertje. Ik vind dit niet kunnen. Neem mensen aan die hun werk serieus nemen, en niet te lui zijn om wat te doen. Nu moet ik wachten tot morgen, terwijl het belangrijk was dat ik het pakketje VANDAAG zou krijgen.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje alsnog vandaag bezorgd wordt!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2017 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas is het voor onze bezorgers niet mogelijk om een telefoonnummer te bellen. Dit omdat zij geen werktelefoon hebben maar enkel een privetelefoon en we niet van onze bezorgers kunnen verlangen dat zij voor de aflevering van een pakket een telefoonnummer bellen. U kunt met het bezorger gemist kaartje een nieuwe afspraak voor morgen maken of het dan wel bij een parcelshop.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sephoralis