Klacht: Te laat van pakket

op 06 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen 11 en 15.00 zou ons pakket aankomen. Niks. 2 x gebeld het wordt vanavond nog bezorgd. Nu in ene overmacht. Gelukkig gesprek opgenomen van de dhl klantensv.. De bezorger was pas vertrokken om 13.00 van zijn post. Tja vind het niet vreemd dat mijn pakket niet aankomt.
Nu moet ik hals over kop naar een winkel om luiers te halen voor mijn kind omdat ik t niet ga redden tussen 11 en 15.00 met de luiers morgen. Terwijl t een luier allergie heeft, En maar tegen 1 soort luier kan. En die winkel is gesloten om 18.00. HEB HIER OOK MELDING VAN GEDAAN DAT IK HET ECHT IN HUIS MOET HEBBEN.
Hun fout dat het personeel niet optijd zijn werk doet. Is geen fout van de verkoper dit keer.
Alleen maar een simpel excuus. Waar ik niks mee kan.

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon contact was opgenomen. Had ik nog optijd goede luiers kunnen halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Budding,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u in deze situatie uw zeding niet op tijd ontvangen heeft, mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan ervaren heeft.

In ons systeem is innderdaad te zien dat de bezorger door onvoorziene omstandigheden de zending niet meer op tijd bij u heeft kunnen bezorgen. Vandaag heeft u de zending alsnog in ontvangst genomen.

Nogmaals mijn excuses en alvast een prettig weekend gewenst!

Metvriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Excuus