Klacht: Te laat van de post

op 09 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond, ik merk steeds vaker dat mijn post elke dag te laat binnen komt. Nu vandaag heb ik nog steeds mijn post niet ontvangen, terwijl de postbode al een half uur voor mijn flat gebouw staat. Ik dacht dat de post niet meer na 6 uur bezorg mag worden, daarom dien ik nu een klacht hierover in, want het wordt ieder dag later en dat vindt ik echt niet kunnen. Met vriendelijke groet angelique.

Gewenste Oplossing:

Ik bent pas tevreden als mijn post op tijds wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Brand, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de postbode uw post niet voor 18:00 uur in de brievenbus stopt. Ik begrijp heel goed dat u het frustrerend vindt. Ik wil voor u daarom ook een melding aanmaken zodat de postbode hierop wordt aangesproken. Zou ik uw huisnummer nog mogen ontvangen zodat weet welke postbode er moet worden aangesproken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht angeliquebrand@hotmail.com

6 maanden geleden - Goede avond. Bedankt dat de klacht wordt verholpen. Jullie vroegen om mijn huisnummer zodat jullie de postbode daar op kunne aan spreken over mijn klacht. Mijn adres is beresteinlaan 180. Met vriendelijke groet angelique

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Brand, Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de postbezorging op uw adres. Het kan een enkele keer voorkomen dat post na 18:00 uur bezorgd wordt, het is echter niet de bedoeling dat dit structureel gebeurt. Om gericht voor u een klacht aan te kunnen maken, verneem ik graag van u op welke data dit is voorgevallen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht angeliquebrand@hotmail.com

5 maanden geleden - Je vroeg me op welke dag heeft plaats gevonden. Het is iedere dag dat die pas om 7 uur langs me huis komt om de post te bezorgen .daarom dien ik natuurlijk een klacht over in. Als het maar 1x voor komt zal ik dat begrijpen maar het is elke dag. Dus ik verwacht wel dat hier wat aan gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brand,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hier een melding van gemaakt om dit in de gaten te houden. Wij hebben echter geen vaste tijdstippen voor de bezorging van de post. Onze doelstelling is om het voor 18:00 te bezorgen, maar als het druk is of er is sprake van onderbezetting of ziekte dan kan het later worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door angeliquebrand@hotmail.com