Klacht: te laat opsturen sim en telefoon

op 15 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

de nieuwe simkaart en telefoon zijn niet op tijd binnen gekomen. op 13 oktober (vandaag) liep mijn oude abonnement af. Hiervan heb ik van beide partijen netjes een bevestiging gehad. Alleen mijn nieuwe sim en telefoon liet op zich wachten. Afgelopen maandag voor het eerst gebeld naar de klantenservice. Hij gaf aan dat mijn bestelling niet goed was doorgezet, maar ging dit als nog doen en ik zou mijn producten binnen 3 dagen in huis hebben. Gisteren weer 2 x gebeld, omdat de 1e keer de verbinding werd verbroken.Helaas werd er geen contact met mij gezocht. Al vertelde deze man dat vodafone mijn telefoonnummer niet had vrijgegeven en dat daarom mijn bestelling niet was vrij gegeven. De 2e keer werd ik vriendelijk geholpen, maar deze mevrouw had weer een heel ander verhaal. Hierdoor werd ik natuurlijk erg geïrriteerd. Zeker omdat ik nu al wist dat mijn producten niet op tijd zouden zijn. Vandaag weer gebeld, maar weer kon niemand mij zeggen of de producten al verstuurd waren. Bij thuiskomst is dit als nog geregeld. Gelukkig. Maar ik zit nog steeds op een telefoontje van het hoofdkantoor te wachten. Want hoe zit het nu met de ingangsdatum van mijn abonnement en hoe worden de kosten die ik gemaakt heb om elke keer naar de klantenservice te bellen en het enkele dagen onbereikbaar zijn vergoed. Tevens nog een algemene klacht; de wachttijd voor dat je een medewerker aan de telefoon krijgt is schrikbarend lang. zeker 15 tot 20 minuten. Ook is het raar dat de wachttijd eerst langer is dan 3 en daarna langer dan 5.

Graag zou ik de eerste maand van mijn abonnement niet betalen. Dit als compensatie van de gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservice. Zeker totaal 3 uur. En het zorgen dat ik op een andere manier mobiel te bereiken was en zelf kon bellen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:40 geantwoord

Volgens onze gegevens heeft de klant 1 keer contact opgenomen met de klantenservice over de vertraagde levering van haar toestel en haar sim. Er was iets mis gegaan met de portering, maar inmiddels is het nummer van de klant handmatig in het systeem gezet en zijn de bundels toegevoegd. Voor de vertraging en het ongemak worden 2 maanden abonnementskosten vergoed. Voor meer informatie hierover kan de klant contact opnemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Heeft op 18 oktober 2011 om 18:28 geantwoord

Ik heb wel degelijk meerdere malen contact gehad met de klanten service. Dit kan ik aantonen om mijn gespecificeerde telefoonrekening. Alleen konden ze deze gegeven niet opslaan omdat ik voor hun nog geen klant was?? Waardoor mijn meldingen niet bewaard konden blijven. (dit werd letterlijk zo gezegd) Ik heb aangegeven dat ze deze onder mijn huisadres van internet of onder het account van mijn vriend (woonachtend op het zelfde adres) konden registeren. Dit was allemaal niet mogelijk. Dit natuurlijk tot mijn spijt. De klacht van de de telefoon is opgelost, maar de SIM kaart is nog steeds niet binnen. Deze waren ze ondanks al mijn telefoontjes nog steeds vergeten aan te vragen. Waardoor ik dus wel mijn telefoon binnen kreeg, maar er dus niet aan had. Nu moet ik weer 5 a 6 dagen wachten op mijn SIM kaart. Waardoor ik dadelijk 1,5 week niet bereikbaar ben geweest. Ook hiervoor konden ze geen andere oplossing aandragen en het met spoed versturen lukte dus ook niet. Nu hoop ik wel dat deze er voor het weekend is. Pas als ik mijn SIM kaart echt binnen heb gekregen en mijn telefoon naar behoren functioneert kan ik aan geven of mijn klacht is afgehandeld. en of ik tevreden ben met de geboden oplossing. Dus tot zo ver wil ik graag dat de klacht open blijft staan.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door misspurple