Klacht: Te laat ophalen rouwpost

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij ons zou op zondagmiddag tussen 16.00 u en 20.00 u de rouwpost opgehaald worden
Voor 20.00 u is er niemand aanwezig voor telefonisch contact wel wordt men te woord gestaan door een bandje a 0.45 cent per gesprek na 3x gebeld te hebben waar ze bleven werd ik de 4ekeer door verbonden met een medewerker ik moest mijn gegevens achterlaten en zou binnen 15min. worden teruggebeld
Maar niks terug gebeld
Dus de 5e keer gebeld waar de ophaalservice bleef werd mij weer belooft dat men het uit zou zoeken
Om 20.40u kwam er iemand de rouwpost ophalen en vertelde mij dat hij in de middag een lekke band had en dat hij had gebeld met post.nl dat hij het niet zou redden dus bij postnl wisten ze hoe het zat
Ik vindt het schandalig dat ik 5x moet bellen van alles wordt er belooft wat niet wordt nagekomen deze zogenaamde service heeft mij dus 2.25 euro gekost en een hoop ergernis kortom een zeer slechte zaak

Ik ben tevreden als men bij postnl :
De kosten van het telefoon gesprek verlagen
Dat men bereikbaar is vanaf 19.45u
En dat men de beloftes na komt
Mensen die rouwpost te versturen hebben hebben het al moeilijk genoeg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 mei 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Bruin,

Ten eerste wil ik u condoleren met uw verlies. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat het ophalen van uw rouwpost niet volgens afspraak is verlopen en dat u niet op de hoogte bent gebracht van het feit dat de bezorger later zou komen door omstandigheden en dat u hierdoor zo vaak opnieuw heeft moeten bellen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Ik heb uw melding doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Deze zullen hierover nog contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonnie.annie@hotmail.com