Klacht: Te laat, of niet komen of jawel zet het voor me deur

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Altijd is het pakketje te laat of komt helemaal niet.
Of jawel zet het voor je deur zonder aan te bellen.
Ik vind dat dit soort dingen niet kan en mag gebeuren het lijkt wel of DHL hier niks tegen doet en het maar laat zoals het is.
Bij deze zal ik ook het bedrijf gaan benaderen waar het pakketje vandaan komt, als hun niet overstappen naar een andere vervoerder bestel ik niks meer waar DHL voor werkt.
Als er meerder dit gaan doen zullen ze het van zelf wel merken in de portemonnee van de baas

Gewenste Oplossing:

Als die punten worden veranderd waar ik het over heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan ontevreden te zijn over de bezorging via DHL. Dat is natuurlijk ontzettend jammer, goed dat u hier een melding van maakt. Dan geeft u ons de kans om dit te verbeteren. Graag zou ik van u wat meer informatie ontvangen over de pakketten waarbij het mis is gegaan. Dan kunnen wij uitzoeken wat het probleem is en hier actie op ondernemen. Kunt u wellicht de traceercodes sturen van dergelijke zendingen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden klant4

3 maanden geleden - Ja heel erg jammer, heel de dag gewoon thuis. En toch rond 19:15 een melding krijgen dat ik niet thuis was, zonder briefje in de bus. Ik vind dat jullie de bezorger’s beter moeten trainen of hun werk goed laten doen. Klacht ligt ook al bij Versace die gaat hier ook mee aan de slag Dit is me CD455445433DE Trackings nummer van nu De vorig is tijdje geleden deze spullen kwamen toen van Rivièra maison deze spullen stonden toen gewoon voor de deur zonder aan te bellen Hier van heb ik geen gegevens meer van. Dit soort dingen hebben ik alleen maar bij DHL. Andere post bedrijven nog geen problemen mee gehad. Dit probleem ligt dus bij jullie intern en waar jullie geen grip op hebben

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden klant4

3 maanden geleden - En nog iets vorige jaar in juli had ik spullen besteld voor mijn bedrijf, wat 4 keer werd gezegd niemand thuis terwel mijn deuren opstaan van 09:00 tot 22:00. Wat blijkt na half jaar later komt het pakketje pas aan. Toen had ik alles al gehad. Het andere bedrijf was zo vriendelijk om zelf te komen rijden met nieuwe spulletjes. Dit is toch niet de bedoeling

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden klant4

3 maanden geleden - Nou ik zal u weer vertellen vandaag is mijn pakketje achter gebleven in jullie depo pff werken bij jullie alleen maar dombo’s weer een dag gewacht voor me pakketje wat niet komt. Ben helemaal klaar met jullie, ik verwacht nu een gepaste reactie van u terug

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden klant4

3 maanden geleden - Het word nog erger, pakket is zoek en is nog niet aangekomen. Ben echt boos maar goed dat boeit DHL toch niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Arendank,

Betreffende pakket CD455445433DE: ik zie dat het depot hier overmacht heeft moeten melden voor de bezorging op maandag 27 augustus. In een geval van overmacht wordt de bezorging doorgezet naar de eerstvolgende bezorgdag.

Er is helaas inderdaad een manco-melding gegeven op dit pakket. Normaal zal het na 1 of 2 werkdagen dan alsnog in bezorging gaan. Omdat deze tijd inmiddels is verstreken, adviseer ik u dit te melden bij uw verzender. Deze zal een onderzoek opstarten bij DHL. Dit kan helaas alleen vanuit de verzender gebeuren.

Hopelijk komt het pakket dan alsnog snel terecht en kan het alsnog bij u afgeleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht er iets niet goed gaan met een zending, meld u dit dan bij ons, wij kunnen het depot en daarmee de bezorger hierop aan laten spreken.

Hopelijk wordt dit probleem spoedig opgelost.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 september 2018 om 11:11 geantwoord

Ik vind het toch wel allemaal makkelijk zo van tja pakketje verdwenen en je zoekt het maar uit Wij kunnen niks meer doen, volgens mijn zit de fout bij DHL. Er is al zeker een melding gedaan eerste dag al. Er komt nooit eens een mooie oplossing van DHL. Maar goed zal verder stoppen weet ieder geval dat als DHL er bij staat dat ik dan verder zoek waar DHL niet voor werkt prettige dag gewenst

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant4