Klacht: te laat met verzenden.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

De onderdelen zijn dinsdag avond besteld 2-8-2016 op jullie website wordt aangegeven dat het donderdag 4-8-2016 verzonden is en vrijdag bezorgd gaat worden.

Gezien ik de optie express via DHL hebt gekozen verwacht ik dan ook dat het pakket op vrijdag bezorgd gaat worden. (kost tenslotte 12,95).

Vrijdag heb ik contact opgenomen met DHL omdat het pakket afgeleverd zou zijn bij DHL echter op hun website staat pakket afgegeven door mister auto. Blijkt dat Mister auto verzend bon hebben aangemaakt maar Pakket niet hebben afgeleverd bij DHL (kwalijke zaak).

Vrijdag heb ik de onderdelen met spoed nodig maar echter zijn de spullen pas op zaterdag geleverd.

contact gehad met jullie klanten services er wordt echter aangegeven dat het vrijdag binnen komt. hebt mijn onderdelen dus vrijdag maar bij de dealer gehaald.

MA-20160802-231520-527102NL

Graag ontvang ik mijn betaald bedrag geretouneerd.

Gr Tang.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het volledige bedrag geretouneerd hebben onderdelen kunnen ze terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door techforfun@hotmail.com