Klacht: Te laat leveren

op 21 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL leverd voor de 3e keer op rij niet volgens bezorg tijden die staan vermeld in de PostNL app.

Gewenste Oplossing:

Contact door de koerier als hij/zij wat later komt, dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 april 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Reinders,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. U ontvangt hier geen apart bericht over. Wanneer een bezorger vertraging heeft opgelopen dan komt er wel een melding in track en trace te staan. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik hoop dat dit snel weer soepel zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sem Reinders