Klacht: te laat leveren

op 29 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste heer/mevrouw,

Ik wilde graag weten wanneer onderstaande bestelling :

Artikelnummer: Naam artikel:
9789460307317 Voyages (nieuw) 1 tekstboek + audio-cd
9789460307324 Voyages (nieuw) 1 werkboek
9789054517696 Spellingwijzer bovenbouw Frans

Klantnummer: CX4500
Bestelnummer: 8550451
Luud ter Laak

bij ons wordt thuisbezorgd. Op uw website staat als je de boeken besteld dat er dan een levertijd is van 3 werkdagen (ik heb gebeld met uw klantenservice) en die konden zien dat de boeken wel op voorraad zijn. Maar een juist tijdstip dat het geleverd wordt kon de mevrouw niet zeggen(het kon net zo goed 2 maanden worden zei ze). Aangezien ik uit ben gegaan van de website informatie en daarom de bovengenoemde boeken bij u heb besteld zou het een drama zijn als de boeken pas over 2 weken of nog langer komen. Ik ben al begonnen met mijn lessen Frans en ( ik kon de boeken niet eerder bestellen, omdat ik niets wist of de les bij de volksuniversiteit avondschool) ook door zouden gaan dat wist ik pas maandag 26 september.

U kunt begrijpen dat ik nu de lessen niet kan volgen zonder CD en luisteroefening en het boek.

Uw klantenservice (duurt al 20 minuten voordat ik ze krijg te spreken) kan ook de bestelstatus niet traceren en weet niets van de levertijd uit het magazijn in Kampen. Terwijl het boek wel voorradig is.

Wilt u mij laten weten hoe we dit oplossen aangezien ik al betaald heb kan ik de order niet annuleren als het langer dan 10 dagen duurt dan had ik voor een ander bedrijf kunnen kiezen. Maar door de verwijzing op de website heb ik het bij u besteld levertijd binnen 3 dagen .

Ik hoor het graag. En vertrouw erop dat u mijn klacht serieus neemt.

IK begrijp best wel dat het even kan duren en langer dan 3 werkdagen maar meer dan 10 werkdagen is voor mij niet acceptabel zeker niet als er op de website wordt gezet ongeveer 3 werkdagen dan moet u dat niet op de website zetten als u dat niet kunt waarmaken.

Ik hoor graag van u.

Luud ter Laak

Als mijn bestelling binnen 10 werkdagen wordt geleverd en niet na 10 werkdagen op de website staat dat de boeken binnen 3 werkdagen worden geleverd als ik klantenservice bel (duurt 20 min voor dat ik ze krijg) weten ze van niets. Boeken zijn op voorraad maar uitlevering kan 5 dagen zijn maar ook 2 maanden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste meneer ter Laak, De drie werkdagen levertijd die op onze website wordt aangegeven is een richtlijn op basis van onze gemiddelde voorraad en leverantie vanuit de uitgeverijen. De betreffende artikelen waren helaas op het moment van uw bestelling niet op voorraad en zijn derhalve besteld bij de betreffende uitgeverijen. VanDijk.nl verwacht deze artikelen maandag 3 oktober van de uitgever te mogen ontvangen en levert deze dan zo spoedig mogelijk aan u uit. De betreffende afdeling gaat er van uit dat de artikelen komende week bij u zullen worden bezorgd. U ontvangt van ons bericht wanneer de artikelen zijn overgedragen aan PostNL. We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht Luud ter Laak

2 maanden geleden - Beste redactie klacht, Bedankt voor alle goede zorgen inmiddels zijn de 3 van de 4 boeken geleverd. We zijn er erg kontent mee dat alles zo goed is afgehandeld door ook van Dijk. Ze hebben onze klacht serieus genomen en wat ons betreft naar tevredenheid afgehandeld. Iedereen bedankt, Luud

Alle klachten die gemeld zijn door Luud ter Laak