Klacht: te laat ilevern

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 6-2-2018
heb brief gekrijgen van postbezorger van dhl en ik was niet thuis en dat hij volgende dag tuusen 14.00 en 18.00 komt en ik beb vrij genomen maar helaas niet gewesset en ik krijg geen bief dat hij langs geweest en ik heb klnten ciervise gebeeld en mijn verteeld dat ze volgendedag zou tussen 18.00 uur en 21.00 zou langskomen maar ook niemand is geweest en ik heb gebeeld volgendedaag en ze hebben wel bezorgt ik wind dat geen goede ciervise van zoen gerote bedrijf jammer ik ga voortan niet via uw bedrijf iets laten bezorgen
hashim sherzad
groen van prinstererweg 143
3317sl
tel 0687926279

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat u voor niets op de bezorger heeft gewacht. Kan me voorstellen dat u daar niet blij mee bent.
Zie dat u uw pakket ondertussen heeft ontvangen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 februari 2018 om 15:57 geantwoord

uw heeht mij strees en vervelende dag bezorgd en koste van vrijnemen van mijn werk

Alle klachten die gemeld zijn door 3pn2660jr