Klacht: Te laat geleverd en onbeschoft personeel

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 7-9-2018 zou ons pakket geleverd worden tussen 8u00 en 18u00.
Tot 19u00 op kantoor geweest, niemand geweest. Dan zou de levering op maandag 10-9-2018 gebeuren tijdens dezelfde uren, weerom niemand gezien. We checken nogmaals track trace, staat ineens op vermeld dat wij in vakantie zouden zijn… Wij hebben nogtans ganse dagen thuisop kantoor geweest. Uiteindelijk op dinsdag 11-9-2018 om 14u10 komt chauffeur van DHL toe. Is ZEER onbeschoft als ik hem hierop aanspreek, dreigt pakketje terug mee te nemen. Hierdoor weiger ik mijn naam op te geven (heb wel afgetekend), doordat onze honden op kantoor zitten is meneer niet durven binnen komen om pakketje terug te nemen en is al scheldend en roepend buiten gegaan. Zulke mensen brengen imago bedrijf DHL alleen nog maar verder naar beneden, spreekt dan nog maar half deftig Nederlands (om te leveren in Vlaanderen!!!! schande)
Met DHL al meerdere malen problemen gehad, maar dit slaagt alles. Screen je werknemers voor ze in dienst te nemen, dan zou je deftig personeel hebben en de klanten niet uitkafferen. Aan mensen die dreigen en onbeschoft zijn geef ik mijn naam NIET ook al komt de koerier dan in problemen

Als de levering gebeurd zoals beloofd via tracking en als de chauffeurs wegens geen zin dan maar op hun computer invullen dat de klant in vakantie zou zijn! Schande!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 11:57 geantwoord

Goedenmorgen,

Wat ontzettend vervelend dat deze bezorger zich zo ongepast heeft gedragen. Dit lijkt mij inderdaad geen gepaste uitstraling voor een DHL-medewerker.

Ik wil u vragen om in België contact op te nemen met BPost via telefoonnummer 02 278 50 44 (zonaal tarief). Zij kunnen nazien om welke bezorger het hier gaat en ervoor zorgen dat deze mijnheer op zijn gedrag wordt aangesproken. Vanuit Nederland heb ik hier helaas geen inzicht in.

Mijn excuses voor het ongemak en de wijze waarop u door deze chauffeur bent benaderd.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door car-truckrepair