Klacht: Te laat door bus

op 14 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kom geregeld te laat op het station, waardoor ik mijn trein mis en dus te laat op school kom, doordat de bus te vroeg vertrekt. Dit gebeurt geregeld (zo ongeveer de helft van de tijd) waardoor ik niet op de bus kan vertrouwen. Hij rijdt erg vaak ineens twee à drie minuten te vroeg weg. Echter wordt dit nergens aangegeven en kom ik hier vaak pas tien minuten later achter wanneer dit eindelijk bekend is op 9292. Mocht hij dan eens niet te vroeg vertrekken, dan vertrekt hij vaak te laat waardoor ik ook alsnog mijn trein mis. Ook dit wordt nergens aangegeven en ik moet hier ook maar via 9292 achter komen op het moment dat ik al te laat ben om nog een andere manier van vervoer te regelen.

Als de bussen gewoon op tijd rijden en mocht dit een enkele keer niet lukken, dat dit ergens (tijdig) aangegeven staat. Een keertje te laat kan, maar te vroeg wegrijden lijkt mij niet de bedoeling en is een enorm slechte service.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChantalvanElswijk