Klacht: Te laat, bus

op 11 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Collegeliner 695 vanaf Lemmer busstation naar NHL Hogeschool is al een aantal keren te laat op komen dagen. Hij hoort om 7:10 ’s ochtends te vertrekken en komt soms dan pas aan. Vandaag was hij er pas om 7:24, dan moet iedereen nog instappen en dan moet hij nog wegrijden, ondertussen was het half 8. Je krijgt op school een te laat melding omdat de bus pas om half 9 aankomst op Leeuwarden busstation (mijn uitstaphalte). Ook komt er soms een hele oude verlengde Arriva bus, deze bus is niet fijn om mee te reizen. Vanochtend regende het en de regendruppels kwamen terecht op mij en een vriendin van mij. Laatst gingen de achterdeur busdeuren niet dicht en moest de buschauffeur de bus 3 keer opstarten voordat we verder konden. Ook staat ’s ochtends om 7:00 (als hij op tijd is, en we deze bus hebben) het dakraam open, terwijl het ’s ochtendsvroeg tegen het vriespunt aan zit, en wij de hele reis over de snelweg reizen.

Als we een Arriva touringbus hebben en hij op tijd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 oktober 2016 om 21:05 geantwoord

Beste Féline,

Wat jammer om te lezen dat je al een aantal keren hebt ervaren dat de bus met vertraging is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ook begrijpelijk dat je er van baalt dat als het regent je in de bus nota bene nat regent. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de situatie gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Feline.odekerken