Klacht: Te laat bezorgen

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL zou vandaag tussen 14:00 en 18:00 twee belangrijke pakketjes bezorgen waar ik op reken.. Het is nu 18:03 en ze moeten nog naar het sorteer centrum staat online. Ik moet nu dus naar een afspraak zonder mijn benodigde spullen! Dankjewel DHL! Doe mij maar post nl pff

Pakket op tijd!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 13:55 geantwoord

Beste mevrouw Van der Steen,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens ons systeem is uw zending op 28-09 niet bij u bezorgd omdat er een probleem is met het adres/de geadresseerde. Vanwege deze melding is uw zending retour gestuurd naar de verzender. Ik wil u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender zodat wij samen kunnen gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is.

Heeft u verder nog vragen dan kun tu contact opnemen met onze klantenservice via 088 345 43 99 of social media.

Een fijne dag gewenst!

Janneke
DHL Klantenservice Webcare

Heeft op 29 september 2017 om 14:46 geantwoord

Dit is gelijk de laatste keer dat ik bij jullie besteld heb, ik moest gister naar een verjaardag met de pakketjes die ik van jullie binnen zou krijgen!!! Heb inderdaad de verzender gemaild met een vriendelijk verzoek GEEN ZAKEN MEER TE DOEN MET DHL! Ik was gewoon thuis, en DHL is te lui de auto uit te komen om even aan te bellen? Of het briefje te lezen?

Alle klachten die gemeld zijn door Niettevredendhl