Klacht: Te laat bezorgen

op 17 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tijden die de mail aangeeft wanneer er bezorgt wordt kloppen niet.
Ook nu voor de zoveelste keer voor nop in huis gewacht en nog steeds geen bezorger gezien.
Ik erger me hier flink aan.

Gewenste Oplossing:

Kom je afspraken na...of laat het weten mocht het niet lukken. Wel zo netjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur de zending niet binnen het afgesproken tijdvak heeft aangeboden. De tijdvakken die opgegeven worden zijn indicatief en hier kunnen we dan ook geen garanties op bieden. Uiteraard streven we er altijd naar om zendingen zoveel mogelijk binnen de gewenste tijdvakken aan te bieden. Helaas kan het soms door drukte voorkomen dat we van deze tijdvakken af moeten wijken. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JacquelinePrins