Klacht: te laat bezorgen

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28-4-2017 heb ik een briefje in de bus gekregen dat de pakket bezorger mij niet thuis trof. Nieuwe leverdag volgens afspraak zou op zaterdag 29-4-2017 tussen 9-13 uur zijn. Ik ben daar speciaal voor in huis gebleven, maar al wie er kwam ; geen pakket bezorger. Telefonisch contact gezocht met DHL. Gemiddelde wachttijd van 7 minuten werd voor mij 14 minuten. De telefonische medewerker vertelde mij dat ik gerust kon zijn, het pakketje was nog in goede handen.??? Hoe zo goede handen? Ik zit ondertussen uren te wachten op mijn pakket, omdat het niet op de afgesproken tijd is geleverd.

Mijn verzendkosten die ik aan My Musli heb betaald terug ontvang van U. En een tegemoetkoming voor het wachten terwijl er niet geleverd is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 14:03 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses, het was afgelopen zaterdag drukker dan dat we ooit hadden kunnen verwachten. Dit geldt ook voor onze chauffeurs. Ik zie dat uw pakket alsnog goed is afgeleverd bij u. We kunnen helaas niet overgaan tot vergoeding van de verzendkosten. U heeft deze kosten aan My musli rechtstreeks betaald en niet aan DHL. Hierdoor hebben wij geen factuur overeenkomst en kunnen we u helaas niet compenseren voor het wachten.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sjoukjevandijken