Klacht: te laat bezorgde post

Janny Brauns op 03 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg mijn vaak heel heel vaak te laat

Als de post op tijd wordt bezorgd

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. U geeft aan dat de post heel vaak te laat wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van deze vertraging is. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorging op u w adres in de gaten te houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wanneer heeft u voor het laatste vertraagde post ontvangen, wat zijn de verzenddatums van de poststukken en op welke datum zijn ze afgeleverd? - Wat is de naam van de afzender en vanuit welke woonplaats zijn de poststukken verstuurd? - Is de post voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding, streepjescode rechtsonder of een postzegel of heeft de afzender aan u bevestigd dat de post via PostNL is verstuurd? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Janny Brauns

2 jaren geleden - Normaal krijg ik de margriet en libelle op donderdag. De laatste tijd is dit vaak op vrijdag of zaterdag. Tijdens de lockdown heb ik hier wel begrip voor gehad maar nu alles toch weer redelijk normaal is moet het volgens mij gewoon op donderdag komen.

Heeft op 03 juli 2020 om 10:40 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Uw klacht heb ik gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de sortering en bezorging van uw post zodat wij kunnen onderzoeken of dit probleem vaker voorkomt in uw regio. Ook zullen de betrokken medewerkers geïnformeerd worden over de situatie en zal er extra aandacht worden besteed aan de bezorging op uw adres. Omdat uw melding intern wordt opgepakt, zult u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Ik vertrouw erop dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Janny Brauns