Klacht: Te laat bezorgd

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden tussen 11.30 uur en 13.30 uur. Helaas weer niet gelukt, vorige week precies hetzelfde , de bezorger kwam pas rond 15.30 uur. Je blijft er de hele dag voor thuis, echt heel jammer!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bezorger op het afgesproken tijdstip komt of even contact opneemt om te zeggen hoe laat hij wel komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2017 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Krijger,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Het tijdvak is gebaseerd op de bezorgtijden in uw wijk van de afgelopen weken. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lck@home.nl