Klacht: Te laat bezorgd

op 24 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is nu al twee maal gebeurd dat mijn pakket tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd zou worden en dan zorg je dus dat je thuis ben.
Helaas vandaag werd het pakket pas om 18.30 bezorgd en de andere keer pas om 19.30 uur.
Gebeurd altijd bij dezelfde bezorger. Als je er iets van zegde krijg je als antwoord dat het druk is.
Nou dat lijkt me stug. In deze regio is de helft van de mensen op vakantie.

Als de pakketten op tijd bezorgd worden zodat je ervan op aan kan met je andere afspraken.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur de zending niet binnen het afgesproken tijdvak heeft aangeboden. De tijdvakken die opgegeven worden zijn indicatief en hier kunnen we dan ook geen garanties op bieden. Uiteraard streven we er altijd naar om zendingen zoveel mogelijk binnen de gewenste tijdvakken aan te bieden. Helaas kan het soms door drukte voorkomen dat we van deze tijdvakken af moeten wijken. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 24 juli 2017 om 14:34 geantwoord

Dit is gewoon een standaard antwoord. Zelf exact dezelfde vorige week gekregen. Ik heb daarop nog een maitje gestuurd en geen antwoord meer op gehad. Dus word niets mee gedaan en jw word ook niet gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidy Boekel