Klacht: Te laat

op 29 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu de tweede keer dat de folders dinsdag bezorgd worden. Nu nog voor de middag de andere keer pas dinsdagavond na 19.30.
Ik vind dit niet fijn omdat de folders dan allang zijn ingegaan.
Ik heb de bezorger aangesproken maar hij zegt dat hij de tijd heeft om ze er tot dinsdagmiddag 17.00 de tijd voor heeft.
Onze dochter gaat in de vakantie folders bezorgen en toen heb ik te horen gekregen dat ze er maandagavond voor 19.00 in morten zitten

Gewenste Oplossing:

Als ze er op de gezette tijd in de brievenbus zitten. Dus voor maandagavond 19.00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 juni 2021 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stigter,

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Hannekestigter