Klacht: Te laat

op 11 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal weken word de post van Sandd omstreeks 23.00 uur s’avonds bezorgd!!!! Nou mag ik daar eigenlijk niet over klagen want ik krijg tenminste mijn post!!! De rest van de post krijg ik gewoon niet en dan heb ik het over post van de belasting!!! En ook het eci blad of de Ikea gids krijg ik gewoon niet. Ik word er nu toch wel boos over heb gisteren met spoed geld moeten over maken moest betaald worden voor 13 oktober kreeg het gister avond pas binnen, dus waar heeft het sinds dagtekening 27 september gelegen????? Waarschijnlijk bij de bezorger die maar 1x in de week loopt!!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn post op een normaal tijdstip word bezorgd en uiteraard op de dagen dat de post bezorgd moet worden!!! Een uit zondering kan best eens wegens ziekte of vakantie maar niet iedere week!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Onze bezorgdagen zijn dinsdag en vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Totebel