Klacht: Te laat

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is mij nu al een paar keer gebeurd dat de bezorger een hele dag niet is langs geweest en in de avond laat een briefje in de brievenbus deed “we hebben u gemist” terwijl er de hele dag iemand aanwezig was om een pakketje aan te nemen. Oftewel: hij heeft het niet eens geprobeerd. Ik snap best als er een afgesproken tijd is dat je daar vanaf kunt wijken, maar er wordt ver een vaak van afgeweken en daar ben ik nu echt klaar mee. Er wordt te makkelijk mee omgegaan terwijl de goederen die in de pakketten zitten erg belangrijk kunnen zijn. Afgelopen winter is er zelfs een nieuwe zending medicijnen opgestuurd omdat de bezorger deze in de kous op de poort gezet had waardoor alle medicijnen (die hard nodig waren) niet meer gebruikt konden worden. Ik kan zo nog meer voorbeelden noemen, maar dat heeft helaas geen zin. Ik hoop oprecht dat er iets aan gedaan kan worden. Zowel zakelijk als privé is het een drama om iets op tijd of fatsoenlijk te krijgen. Zo lang dit door blijft gaan haal ik zelf mijn bestellingen wel op.

Gewenste Oplossing:

Service zoals beloofd wordt. Snel, OP TIJD en fatsoenlijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 september 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Dijk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten al lange tijd niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Het tijdvak kunnen we inderdaad nooit helemaal garanderen. Maar een bezorger dient wel aan te bellen bij een een bezorgpoging en mag pakketten nooit onbeheerd achterlaten. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat hier een melding van is gemaakt om dit met de bezorger te laten bespreken. Ik hoop dat het spoedig beter zal gaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 september 2017 om 11:22 geantwoord

Hier heb ik niets aan.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinvandijk