Klacht: te laat

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vrijdag een kaart op de bus gedaan met de bedoeling dat hij zaterdag bij de jarige is de bus was nog niet geleegd dus daar ligt het niet aan maar de kaart is niet aangekomen dus wordt het pas dinsdag kan natuurlijk een keertje gebeuren maar de dinsdag voor hemelvaart had ik het ook al toevallig bij de zelfde familie die werd dus niet op woensdag bezorgd maar op donderdag Hemelvaartsdag helemaal raar en natuurlijk een dag te laat op zo’n manier ga ik geen kaart meer versturen hoor.

ik ben pas tevreden als ik zeker weet dat de post de volgende dag bezorgd wordt dat beloven jullie altijd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 juli 2017 om 11:55 geantwoord

Geachte mevrouw Bruinsma,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw poststukken met een dag vertraging bij de ontvangers zijn aangekomen en kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Uiteraard streven we ernaar alle poststukken de volgende dag te bezorgen, bij het overgrote deel van de miljoenen poststukken die we dagelijks verwerken lukt dit. Enige vertraging is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten en hierdoor kan het voorkomen dat een poststuk een dag later aankomt. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet voor u nagaan wat in uw situatie precies de oorzaak van de vertraging is geweest. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdas

Klacht: te laat

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 juli 2017 om 11:54 geantwoord